Медичне страхування в турах Kompas

Усі умови медичного страхування в турах Kompas вказані на сайті Туроператора за посиланням.

МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ (VUSO) 

В базовий туристичний пакетний тур включено обов’язкове медичне страхування СК “VUSO”


СТРАХОВА СУМА ПОКРИТТЯ:  ліміт 15 000 $.

Нещасний випадок  – 1 000 $.

У пакет включена страховка з франшизою – 30 $ .  Турист при зверненні платить франшизу, різницю – страхова компанія. 

Базова програма покриває ризики, пов’язані з лікуванням Covid-19:

  • при наявності симптомів застуди – тестування застрахованого на CОVID-19 за рахунок СК (в разі негативного результату, Застрахований оплачує тестування на COVID-19 самостійно);
  • амбулаторне / стаціонарне лікування COVID-19 хворого з наявністю симптомів захворювання – до 14 днів; без обсервації безсимптомних інфікованих;
  • організація і оплата медичної евакуації хворого застрахованого;
  • витрати на зворотний квиток до місця постійного проживання для хворого CОVID-19 застрахованого в разі, якщо він пропустив свій плановий рейс. 

Преміум Страхування

При необхідності є можливість вибору програми страхування Преміум . Страхова сума покриття – 40 000 $, нещасний випадок – 1000 $ (без франшизи) . 

Дана опція є платною – 2 – 4 євро в день з особи, додається додатково за бажанням туристів.

Преміум програма покриває ризики, пов’язані з лікуванням Covid-19:

  • тестування на CОVID-19 Застрахованої особи при наявність симптомів і всіх застрахованих в даному договорі страхування;
  • обсервацію інфікованого / хворого застрахованого;
  • обсервацію всіх членів сім’ї, вписаних в договір страхування;
  • витрати на зворотний квиток всім Застрахованим в даному договорі.

Страхування від невиїзду COVID

KOMPAS Touroperator спільно з СК ВУСО пропонує послуги страхування: страховка від невиїзду та медичне страхування від нещасного випадку.

Дана опція є платною, додається додатково за бажанням туристів до моменту бронювання туру.

В даному розділі надана детальна інформація про умови страхування від невиїзду, перелік послуг що включає до себе страхування фінансових ризиків туристів на випадок відміни поїздки або зміни її термінів. Усі умови розписані на сайті туроператора.

Інформацію про медичне страхування від нещасного випадку Ви можете знайти тут >>

Страхування на випадок відміни, переривання подорожі вступає в силу на наступний день після виписки страхового поліса.

У разі настання страхового випадку (скасування поїздки) протягом 24 годин необхідно повідомити в страхову компанію.

Обов’язок з оформлення (друку) з використанням Системи on-line бронювання та передачі документів Туристу, покладено на Турагента.

Скористатися послугами страхування можливо тільки при наявності сформованого і роздрукованого страхового поліса.

Максимальна страхова сума 30 000 грн/особи та франшиза 20%. Клієнту виплачуються реально понесені збитки , вартість додавання послуги від 10 євро з особи. Франшиза 20%.

В турах на Мальдівські острови, Домініканськи острови, Занзібар страхова сума 75 000 грн / заявку та вартість додавання послуги – 20 дол. США. Франшиза 20%.


Страхування від невиїзду COVID 150 тис.

Максимальна страхова сума 150 000 грн / особу, клієнту виплачуються реально понесені збитки та вартість додавання послуги – 75 євро з особи.

Додаткова послуга ANTICOVID для турів в Єгипет, ОАЕ та Занзібар

Додаткова послуга від Kompas, що дозволяє перенести тур на інші дати, без застосування штрафних санкцій, у разі виявлення Covid до вильоту з України у одного з туристів в заявці.

Вартість додаткової послуги ANTICOVID
Єгипет – 30 USD з особи;
Занзібар – 60 USD з особи;
Албанія, Чорногорія – 20 євро з особи;
Хорватія – 25 євро з особи;
ОАЕ – 50 USD з особи. (для ОАЕ діє обмеження – не більше 1500 USD за тур).

При виявленні Covid хоча б у одного з туристів ДО вильоту, турист повідомляє турагента / туроператора про неможливість вильоту.

Умови:

  • Додаткова послуга ANTICOVID додається при бронюванні туру;
  • Додаткова послуга діє до моменту вильоту туриста з України;
  • У разі позитивного тесту на covid необхідно надати оригінал результату з мокрою печаткою з сертифікованої МОЗ лабораторії;
  • Заявка повинна бути повністю оплачена.

Обмеження:

  • У випадку повідомлення оператора в день вильоту, дана послуга не діє;
  • У період Новорічних свят 24.12.2020 – 07.01.2021 дана послуга не діє;
  • Перенесення туру можливе тільки один раз (але при перенесенні є можливість знову додати послугу ANTICOVID);
  • Бронювання нового туру за ціною, яка опублікована в онлайні;
  • Новий тур повинен бути заброньовано не менше ніж за 14 днів до заїзду;
  • Новий тур бронюється в той же готель і тільки для тих же туристів.

Зустрічайте додаток Гарячі тури

Тепер у вашому телефоні